משה איבגי המקור / צפו: למרות הסערה, המקור עם משה : אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות .

השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: מעת לעת ביקשתי את אישורו.

מעת לעת ביקשתי את אישורו. ×
×"×"תמק×"ות ×'×'×'רים ×'×"יווח על פרס from cdn.the7eye.org.il
כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. מעת לעת ביקשתי את אישורו. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).

איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).

משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). מעת לעת ביקשתי את אישורו. עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל.

כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13:

מעת לעת ביקשתי את אישורו. ×
×"×"תמק×"ות ×'×'×'רים ×'×"יווח על פרס from cdn.the7eye.org.il
אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. מעת לעת ביקשתי את אישורו.

השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל.

כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: מעת לעת ביקשתי את אישורו. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות .

אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. מעת לעת ביקשתי את אישורו.

השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. שערי ×
שערי ×"עיתונים, 16.6.2021 | ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
מעת לעת ביקשתי את אישורו. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).

יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים .

עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. מעת לעת ביקשתי את אישורו. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. בשבוע שעבר דרשה הפרקליטות לגזור על השחקן משה איבגי למעלה מ 3 שנות מאסר. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים .

משה איבגי המקור / צפו: למרות ×"סער×", ×"מקור עם מש×" : אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות .. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות . עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר:

אנה סטפן, אחת המתלוננות נגד השחקן משה איבגי, שיתפה היום (ד') בריאיון לאולפן ynet בתחושותיה לאחר החלטתו שלא לערער על גזר דינו בגין עבירות  משה איבגי. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים .